داروی گیاهی برای معده + درمان زخم معده

معده چیست؟

در این مقاله سعی داریم شمارا با معده و بیماریهای آن آشنا کنیم و بهترین داروی گیاهی برای معده را که در ایران وجود دارد را به شما معرفی کنیم دارویی که چندین جایزه بین المللی دارد و کلی فیلم که کسایی این دارو را مصرف کردن فرستادن و راضی بودن..

معده یکی از مهم‌ترین بخش‌های دستگاه گوارش انسان است که ساختاری ماهیچه‌ای و توخالی دارد که اصلی‌ترین واکنش‌های شیمیایی هضم مواد غذایی در آن اتفاق می‌افتد. معده، در وسط دستگاه گوارش قرار دارد و از  سمت بالا با مری در ارتباط است و از سمت پایین به ابتدای روده کوچک یعنی دوازدهه راه دارد.

داروی گیاهی برای معده

علت درد معده چیست؟

درد معده می تواند ناشی از عوامل متعددی باشد. مهمترین علت های معده درد عبارتند از :

  • التهاب پانکراس : غده پانکراس در پشت معده قرار داشته و التهاب آن موجب درد و سوزش معده شده و تهوع شدید و استفراغ مکرر را در پی دارد.
  • اندومتریوز : این مشکل رحمی موجب انتشار سلول های رحم به سایر قسمت ها شده و علاوه بر معده درد، موجب گرفتگی شکم، قاعدگی نامنظم، خونریزی‌های پر لکه و ناباروی میشود.
  • انگل : وجود انگل در معده می تواند موجب درد آن شود. از دیگر نشانه هایی وجود انگل می توان به گرفتگی دردناک شکم، اسهال، استفراغ، تهوع، گاز و … اشاره نمود.
  • زخم معده : علت درد معده می تواند زخم شدن آن باشد. زخم معده ناشی از عواملی مثل عفونت باکتریایی، مصرف برخی از داروها (ناپروکسن و آسپرین)، نوشیدنی‌های گازدار و کشیدن سیگار روی می دهد.
  • رفلاکس معده : این مشکل موجب می شود، محتویات معده به پشت گلو منتقل شود. رفلاکس علائمی از جمله سوزش معده، سوزش قفسه سینه ناراحتی‌های بالای شکم و … دارد.
  • عدم تحمل لاکتوز : این اختلال از مشکلات بسیار رایجی است که علاوه بر معده درد، علائمی از جمله نفخ، آروغ، سوء هاضمه، تهوع، اسهال، یبوست و درد شکم را به دنبال دارد.
  • سلیاک : این بیماری گوارشی در واقع عدم تحمل گلوتن است، مبتلایان به این عارضه پس از مصرف گلوتن دچار مشکلاتی مثل درد معده، نفخ، دفع گاز، اسهال، یبوست و خستگی می شوند.
  • مسمومیت غذایی : وجود باکتری در غذاهای مسموم موجب درد و گرفتگی عضلات شکم، نفخ، تهوع، اسهال و استفراغ می شود.

داروی گیاهی برای معده

معده درد عصبی چسیت وچه درمانی دارد؟

معده درد عصبی مثالی واضح از زمانی است که احساسات فردی بر روی بدن تاثیر می گذارد. پزشکان زمانی معده درد عصبی را عنوان می کنند که فرد با علائمی مانند تهوع و نفخی که مرتبط با شرایط دستگاه گوارش نیست، به آن ها مراجعه می کند.
درمان معده درد عصبی اغلب شامل روش هایی است که به کاهش استرس و اضطراب کمک می کند.

درد معده می تواند بازتاب علائمی از اختلالات دستگاه گوارش باشد. شرایطی از قبیل سندرم روده تحریک پذیر، بیماری کرون، کولیت اولسراتیو و یا عفونت باکتریایی و ویروسی معده.
از جمله علائم معده درد عصبی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– اسهال
– گاز
– تهوع
– نفخ
– به تاخیر افتادن خالی شدن معده

کودکان نیز می توانند با علائمی از معده درد روبرو شوند. علائم آن ها می تواند شامل معده درد بدون وجود علائمی از عفونت باشد.

علت اصلی بروز معده‌درد عصبی چیست؟

معده، روده و به‌طور کلی دستگاه گوارش انسان تحت تأثیر عوامل مختلف و متعددی نظیر آلودگی‌های ویروسی، عوامل باکتریایی، قارچ‌ها، انواع عفونت‌ها، پرخوری، تندخوری، چاقی، خوب نجویدن غذا، عدم تحرک کافی، عادات نادرست غذا خوردن و خوابیدن، خوردن غذاهای شور، پرچرب، پر ادویه و نوشیدنی‌های گازدار و اسیدی مانند انواع آبمیوه‌ها دچار اختلال می‌شود. معده‌درد عصبی اما تحت تأثیر عوامل زیر ممکن است برای شخص رخ بدهد:

هیجان بیش از حد

هیجان بیش از حد را همه ما بارها و بارها در قالب‌های مختلفی مانند حضور در مراسم‌های ازدواج، خواستگاری، جشن فارغ‌التحصیلی، روز آخر حضور در پادگان به‌عنوان سرباز، رفتن به شهربازی، آستانه سال تحویل، بازی‌های تیم ملی در جام جهانی و مواردی از این قبیل تجربه کرده و خواهیم کرد. هیجان بیش از حد خواه و ناخواه تأثیر خود بر دستگاه گوارش را می‌گذارد.

هریک از احساسات و تجربه‌های ذکرشده به نحوی سیستم عصبی و گوارشی ما را تحت تأثیر می‌گذارند. برای مثال احساساتی مانند ترس و لذت، واکنش‌های فیزیکی و شیمیایی مختلفی را بر بدن می‌گذارند، واکنش‌هایی مانند بالا رفتن ضربان قلب، ترشح آدرنالین، ترشح دوپامین و آنزیم‌های دیگر که هریک تأثیر به‌خصوصی را بر بدن انسان می‌گذارند.

این واکنش‌های شیمیایی و فیزیکی می‌تواند شدت و عدت مختلفی به خود گرفته و اگر در درازمدت نادیده گرفته شود، می‌تواند با رقم زدن حالاتی نظیر سرگیجه، تشنج، استفراغ، رفلاکس معده و غیره، منجر به بیماری‌هایی نظیر فشارخون، زخم معده، ورم معده، التهاب روده، سندروم روده تحریک‌پذیر، اختلال در چرخه خواب و بیماری‌های قلبی عروقی شود.

اضطراب اجتماعی  (social anxiety)

اضطراب و استرس‌هایی که در جمع و در اثر تأثیر جمع به ما تحمیل می‌شود، ممکن است باعث بروز معده‌درد عصبی شود. اضطراب‌هایی نظیر ورود به مهمانی‌های بزرگ و ناشناس، حس ترس روز اول مدرسه، حس غالب در مصاحبه‌های شغلی، حس شب و روز کنکور و عواملی از این دست.

استرس ناشی از ترس و نگرانی

استرس ناشی از ترس و نگرانی در زمانی‌هایی مانند سررسید پرداخت اقساط وام، قبولی در یک دانشگاه در شهری به جز شهر محل سکونت، اولین شبی که قرار است در منزل تنها بخوابید، تهدید شدن از سمت یک انسان شرور و زورگو بر انسان غلبه می‌کند. این ترس‌ها و نگرانی‌ها ممکن است خودشان را در قالب یکی از علائم ذکرشده برای معده‌درد عصبی به ما نشان دهند.

اضطراب عملکردی  (performance anxiety)

اضطراب عملکردی در مواقعی رخ می‌دهد که قرار است در یک رخداد بزرگ کاری را انجام دهید و دائم این استرس را دارید که آن کار را به بهترین نحو ممکن به سرانجام برسانید، مانند آماده شدن برای فینال مسابقات بین کلاسی در مدرسه، آماده شدن برای صحبت کردن سر صف یا ارائه یک کنفرانس برای جمعی از اساتید و دانشجویان. برای رفع مشکل درد معده عصبی می‌توانید به دکتر گوارش و کبد بالغین مراجعه کنید.

داروی گیاهی برای معده

درمان معده درد عصبی چیست؟

در ابتدا، متخصص گوارش با شناسایی محرک های استرس، به درمان معده درد عصبی خواهد پرداخت. برخی محرک ها مانند مدرسه، شغل، کار، خانواده و یا روابط باید شناسایی و نسبت به تسکین علائم اقدام گردد.
نمونه هایی از درمان های معده درد عصبی عبارتند از:

مدیتیشن

مدیتیشن یکی از روش های موثر در کاهش اضطراب و استرس ایجاد شده در فرد می باشد. فرد در یک اتاق ساکت و آرام قرار می گیرد و تمرکز خود را بر روی تنفس قرار می دهد. برخی افراد مدیتیشن مانترا را برای بیشتر شدن سطح انرژی و کاهش استرس انتخاب می کنند.
انجام روزانه ده تا پانزده دقیقه مدیتیشن می تواند به تسکین علائم معده درد کمک کند.

مصرف دارو

در برخی موارد، نیاز است فرد دارو مصرف کند تا از میزان استرس و اضطراب کاسته شود. درمان استرس و افسردگی خود از جمله اقداماتی است که به کاهش علائمی از معده درد کمک خواهد کرد. در نوع مصرف دارو این که شیمیایی باشد یا گیاهی باید دقت کنید. توصیه ما به شما داروی گیاهی برای معده است و شما باید بهترین داروی گیاهی معده را انتخاب کنید و مصرف کنید.

پرهیز از مواد غذایی مضر

از مصرف مواد غذایی که باعث تشدید معده درد عصبی می شوند، باید خودداری گردد. موادی از قبیل محصولات لبنی و نوشیدنی های کافئین دار مانند قهوه، شکلات، نوشابه و چای و همچنین مواد غذایی ترش و چرب.
– انجام فعالیت هایی که به تسکین استرس کمک می کنند. فعالیت هایی مانند ورزش، گوش دادن به موسیقی، مطالعه کتاب و یا صحبت کردن با دوست می تواند مفید باشد.

خرید مستقیم داروی معده کاژوا

داروی گیاهی معده کاژوا

349000تومان
  • کاملا گیاهی و بدون عوارض
  • ضد نفخ شکم، زخم معده والتهاب معده
  • ضد سرطان روده و معده
  • دارای جوایز بین المللی
  • کمک به درمان کولیت روده
  • سرشار از ویتامین دی
  • ۳۰ عدد کپسول

درمان گیاهی با داروی معده درد کاژوا

داروی گیاهی معده کاژوا یکی از محصولات گیاهی و ویژه کاژوا است که در نوع خود بی نظیر و معجزه می کند. ترکیبات خاص این باعث شده اثر گذاری خاصی داشته باشد و افرادی که سال ها درگیر بیماری های معده بوده اند وبه خاطر مصرف قرص های شیمیایی عوارض جدیدی نصیب آنها میشده بدون آنکه بیماری معده معده آنها خوب شده باشد.

روغن آنتی باکتریال و عصاره شیره سقز و چند ماده دیگر استفاده شده در این دارو  به درمان مشکلات معده و روده و همچنین یبوست های شدید (سیمانی) را درمان می کند.

ازخواص دیگر این دارو موارد زیر است:

  1. کمک به درمان کولیت رودهداروی گیاهی معده کاژوا
  2. سرشار از ویتامین دی
  3. ضد سرطان روده و معده
  4. ضد نفخ شکم
  5. درمان بوی بد دهان
  6. درمان سرطان روده
  7. برای التهاب معده و‌روده
  8. ۳۵ درصد جلوی رشد سرطان روده
  9. درمان ورم و التهاب
  10. درمان عفونت معده
  11. درمان میکروب معده
  12. درمان بیماری کرون روده
  13. درمان زخم روده
  14. درمان رفلاکس و.سوزش معده
  15. کاهش فشار خون
  16. به خاطر دارا بودن ویتامین د برا استخوان ها مفیده

برای چه کسانی مفید است

  1. افرادی که زخم معده دارند
  2. افرادی که التهاب معده وروده دارند
  3. افرادی که زخم روده دارند
  4. افرادی که یبوست دارند.

فیلم های رضایت مشتریان را در صفحه آپارات کاژوا به نشانی https://www.aparat.com/kazhwa.com/kazhwa.com مشاهده کنید.

جوایز داروی گیاهی معده کاژوا

این دارو توانسته افتخارات زیادی کسب کند برای دیدن افتخارات این دارو به صفحه جوایز و افتخارت کاژوا مراجعه کنید.

داروی گیاهی برای معده

پیشنهاد ما برای داروی گیاهی برای معده، داروی گیاهی معده کاژوا است. برای مشاوره در مورد محصول با شماره 09300660380 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این نوشته می خوانید:

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه