داروی گیاهی برای پروستات

داروی گیاهی برای پروستات

درمان بیماری های پروستات با داروی گیاهی پروستات کاژوا ، برای مشاوره و خرید داروی گیاهی برای پروستات با شماره 09300660380 تماس بگیرید.

پروستات چیست؟ 

پروستات به صورت غده ای کوچک در زیر مثانه قرار داشته و قسمت فوقانی مجرای ادراری را در بر می گیرد. این غده در جلوی راست روده قرار دارد و سطح پشتی آن از طریق معاینه راست روده قابل لمس است(معاینه از طریق مقعد). عمل این غده ساختن مایعی است که قسمتی از مایع منی را می سازد. از وظایف آن می توان اسپرماتوزوئید و ترشح هورمون تستسترون را نام برد. این غده منجر به یکسری اختلالات در مردان می شود که از جمله آنها می توان به بزرگی این غده، التهاب و سرطان آن اشاره نمود.

داروی گیاهی برای پروستات

پروستات کجای بدن است؟

پروستات مستقیماً در زیر مثانه و بالای عضلات کف لگن قرار دارد. این غده بین مثانه و آلت تناسلی قرار گرفته است و رکتوم (راست روده) در پشت پروستات قرار دارد. مجرای ادراری از مرکز غده پروستات می‌گذرد و ادرار و ترشحات پروستات وارد این مجرا می‌شوند و از بدن خارج می‌شوند

داروی گیاهی برای پروستات

برای درمان پروستات چی بخوریم

امکان اینکه  بتوانید با ایجاد برخی تغییرات ساده در سبک زندگی و برنامه غذایی خود، علائم پروستات را تسکین دهید. در ادامه، برخی از عادات غذایی مناسب برای پروستات، آورده شده است:

نوشیدنی‌های گازدار کمتر و کمتر الکل، کافئین و شیرین کننده‌های مصنوعی مصرف کنید: نوشیدنی‌های گازدار و نوشیدنی‌های حاوی الکل، کافئین (مانند چای، قهوه یا کولا) و شیرین کننده‌های مصنوعی می‌توانند مثانه را تحریک کرده و علائم ادراری را بدتر کنند.
نوشیدن مایعات کمتر در عصر: سعی کنید مقدار مایعاتی را که در عصر می‌نوشید کاهش دهید و 2 ساعت قبل از رفتن به رختخواب از نوشیدن مایعات خودداری کنید. این کار می‌تواند از بیدار شدن در شب جلوگیری کند. همچنین، مطمئن شوید که در اوایل روز مایعات کافی می‌نوشید.

خوردن فیبر بیشتر: خوردن فیبر بیشتر (که در میوه‌ها، سبزیجات و غلات سبوس دار وجود دارد) می‌تواند به شما در جلوگیری از یبوست کمک کند. یبوست می‌تواند به مثانه فشار وارد کند و علائم بزرگی پروستات را بدتر کند.
چک کردن داروها: با پزشک خود مشورت کنید که آیا داروهایی که مصرف می‌کنید، مانند داروهای ضد افسردگی یا ضد احتقان، ممکن است علائم ادراری شما را بدتر کنند یا نه.

جدیدترین روش درمان تاثیرگذار سرطان پروستات

برای جلوگیری از بیماری پروستات و سرطان پروستات باید آقایان بالای 40سال به صورت منظم تحت کنترل و چکاپ قرار گیرند، اگر در خانواده پدر یا برادر، مبتلا به بیماری پروستات هستند با آزمایش ها و چکاپ ها منظم باید سلامتی خود را تضمین کنید.

تغذیه از جمله عوامل مهم دیگر برای پیشگیری از سرطان پروستات است. پرهیز از غذاهای چرب واستفاده از میوه و سبزیجات تازه   می تواند ابتلا به پروستات را کاهش دهد.

بهتر است غذاهایی که حاوی ویتامین E هستند مانند گردو، تخم مرغ، آووکادو و استفاده شود. غذاهای چرب مضر هستند ولی استفاده از مواد غذایی غنی از چربی امگا 3 چون ماهی و تخم کتان خطر ابتلا به سرطان پروستات را کاهش می دهند، مصرف روی، ویتامین D و سلنیوم نیز برای پیشگیری از سرطان پروستات مناسب است.

درمان پروستات به روش طب سنتی

بیماری پروستات بیماری سختی است و نباید از کنار آن ساده عبور کرد. در کنار این موضوع، استفاده از مواد شیمیایی برای درمان این بیماری به هیچ عنوان توصیه نمی شود. مواد شیمیایی و یا قرص هایی که برای درمان پروستات مورد استفاده قرار می گیرد، مضرات بسیار زیادی دارند و در دراز مدت فرد بیمار را دچار مشکل می کنند. به ویژه در درمان این بیماری به این دلیل که بیماران عموما مردان بالای 50 سال هستند، نباید از مواد مضر شیمیایی استفاده کنند.

بهترین پیشنهاد استفاده از مواد گیاهی برای درمان پروستات است. درمان پروستات با استفاده از مواد گیاهی نه تنها ضرری برای بدن ندارد بلکه می تواند بیماری های مختلف دیگری که در بدن وجود دارد را نیز درمان کند. حتی بسیاری از پزشکان در تجویز خود برای درمان پروستات از داروهای گیاهی استفاده می کنند که نشانه ای خوب برای تمایل پزشکان به استفاده از داروهای گیاهی برای درمان پروستات است. لازم به ذکر است که استفاده از داروهای گیاهی نیز نیاز به برخی ملاحظات دارد و باید سعی شود از مواید استفاده شود که در تولید آن ها از مواد ناخالص استفاده نشود.درادامه به داروی گیاهی پروستات کاژوا اشاره میکنیم

خواص داروی پروستات کاژوا

  1. درمان بزرگی پروستات
  2. درمان عفونت مجاری ادراری
  3. درمان التهاب و‌ ورم پروستات
  4. درمان تکرر و سوزش ادرار
  5. درمان قطره قطره ادرار کردن
  6. درمان زود انزالی آقایان (ب خاطر بزرگی پروستات)
  7. درمان خون در منی
  8. درمان خون در ادرار
  9. ب خاطر دارا بودن انتی اکسیدان های گیاهی قوی و دارا بودن فنول ها ضد سرطان پروستات میباشد
  10. درمان پروستاتیت

درمان بیماری های پروستات با داروی گیاهی پروستات کاژوا ، برای مشاوره و خرید داروی گیاهی برای پروستات با شماره 09300660380 تماس بگیرید.

خرید مستقیم داروی پروستات کاژوا

پک vip داروی گیاهی پروستات کاژوا

قیمت اصلی 1199000تومان بود.قیمت فعلی 1079100تومان است.
  • دو قوطی 60عددی کپسول پروستات
  • دو قوطی قرص پروستات
  • دو قوطی قرص مرکب
  • یک بسته معجون سیاهدانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این نوشته می خوانید:

سبد خرید
فروشگاه