درمان چربی کبد

درمان چربی کبد

آشنایی با کبد

بخش اعظم کبد انسان در سمت راست قسمت فوقانی شکم واقع شده‌است. و بخش دیگر تا سمت چپ شکم کشیده می شود. کبد یک عضو گوارشی کمکی است که مایع صفرا را تولید می‌کند.

صفرا مایعی قلیایی است که شامل کلسترول و نمک های صفراوی است و به تجزیه چربی کمک می‌کند. کیسه صفرا، کیسه کوچکی است که درست زیر کبد قرار داشته و صفرای تولید شده توسط کبد را در خود ذخیره کرده و سپس این مایع به روده کوچک جهت تکمیل گوارش حرکت می‌کند.

کبد، بافت به شدت تخصص یافته‌ای است که اکثراً از هپاتوسیت‌ها تشکیل شده و به تنظیم انواع متنوعی از واکنش‌های حجم-بالای بیوشیمیایی، شامل سنتز و تجزیه مولکول‌های پیچیده و کوچک می‌پردازد که بسیاری از این‌ها برای عملکرد حیاتی طبیعی بدن لازم‌اند. تخمین‌های مختلفی در ارتباط با تعداد عملکردهای کبد صورت پذیرفته، اما کتب مرجع اغلب تعدادشان را حدود ۵۰۰ تا برآورد کرده‌اند.

کبد های مصنوعی در بهترین حالت فقط یک ماه می توانند نیاز یک انسان به کبد را برطرف کنند و هنوز بهترین گزینه پیوند کبد است. لذاست که تا به این مرحله نرسیده اید درمان چرب کبد را باداروی معجزه گر کاژوا آغاز کنید.

لینک خرید محصول https://b2n.ir/d06723

نارسایی کبد به معنی کاهش شدید عملکرد کبد است

کبد نقش مهمی در تولید هورمونها، پروتئین‌های خون، آنزیمهای گوارشی و صفرا و متابولیسم سموم و مواد زائد دارد. لذا کاهش عملکرد کبد عوارض فراوانی در سیستم‌های مختلف بدن دارد. درمان چربی کبد بسیار ضروری وحیاتی است.

نارسایی کبدی در بیماری‌هایی مانند سیروز، هپاتیت و کبد چرب دیده می‌شود. درمان در مراحل انتهایی بیماری اغلب نگهدارنده‌است یا با پیوند کبد.

درمان چربی کبد

وجود چربی در کبد طبیعی است، اما اگر این میزان از چربی بیش از ۵ تا ۱۰ درصد وزن کل کبد شود، فرد به بیماری کبد چرب دچار شده‌است. این بیماری نشانهٔ خاصی ندارد اما بعد از رعایت نکردن و پیشروی این بیماری در کبد باعث سوءهاضمه شود.

رسوب چربی در کبد را کبد چرب می‌نامند. مصرف الکل می‌تواند باعث این بیماری شود. البته افراد غیر الکلی هم به دلایل مختلف از جمله چاقی، مصرف غذاهای آماده و غذاهای چرب، عدم فعالیت فیزیکی و مصرف مواد نامناسب غذایی ممکن است به این بیماری دچار شوند.

بنابراین با توجه به موارد بالا این بیماری در حال افزایش است. این عارضه گاهی به علت مصرف برخی داروها می‌باشد که باعث رسوب چربی در کبد می‌شود. باتوجه به نوع مواد غذایی در بازار و تغییر سبک زندگی این بیماری رو به افزایش است.

داروی گیاهی کبد چرب کاژوا

متخصصان کاژوا برای مقابله با بیماری های کبد، اقدام به ساخت یک پک دارویی منطبق بر همه استاندارد های بین المللی. این محصول کاملا گیاهی و بدون عوارض است.  

این دارو توانسته در 152 کشور جهان ثبت حقوقی شود و افتخارات بین المللی زیادی کسب کند.

این بخش از افتخارات داروی گیاهی کبد چرب کاژواست .

ترکیبات این دارو که خاص خود کاژواست توانایی درمان انواع چربی کبد گرید 1 و 2 و 3 و سیروز کبدی و فیبروز کبدی را دارد. در فیلم زیر شما می توانید درمان سیروز کبدی توسط این دارو را ببینید. همچنین می توانید با مراجعه به صفحه آپارات کاژوا سایر فیلم هایی که مصرف کنندگان این دارو برای ما فرستاده اند را ببینید. (صفحه آپارات کاژوا)

لینک خرید محصول https://b2n.ir/d06723

برای مشاوره در مورد محصول با شماره 09300660380 تماس بگیرید.

یک نظر در “درمان چربی کبد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این نوشته می خوانید:

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه