درمان قطعی آرتروز و پوکی استخوان

درمان قطعی آرتروز و پوکی استخوان

برای درمان قطعی آرتروز و پوکی استخوان دارویی را به شما پیشنهاد می کنیم که اگر به صفحه آپارات ما مراجعه کنید خواهید دید که بسیاری از هموطنان عزیزمان از این دارو استفاده کرده اند و از آنجا که این دارو یک داروی کاملا گیاهی بوده و بدون عوارض توانسته رضایت ایشان را به خوبی جلب کند و همه این عزیزان از تبلیغ کننده های محصولات ما هستند. دراین نوشته قصد داریم که شمار را با بیماری آرتروز و پوکی استخوان آشنا کنیم و یک داروی موثر در درمان قطعی آرتروز و پوکی استخوان به شما معرفی کنیم.

داروی پوکی استخوان و آرتروز کاژوا

599000تومان

  • یک داروی غضروف ساز قوی که می تواند جایگزین مناسب برای قرصهای آمریکای باشد.
  • مفید برای رماتیسم مفصلی، ترمیم سریع شکستگی استخوان، دارای مدال نقره کشور ترکیه و کویت

 

لینک صفحه آپارات مجموعه کاژوا

https://www.aparat.com/kazhwa.com/kazhwa.com

آرتروز چیست و چه علائمی دارد؟

آرتروز شایعترین نوع آرتریت است. این بیماری در سنین میانسالی یا به دلیل آسیب جسمی یا چاقی بروز می کند. استئوآرتریت (OA) که گاه به آن آرتریت سایش و پارگی گفته می شود شایعترین نوع آرتریت است. هنگامی که قسمت صاف بین استخوان ها (غضروف) خراب شود، مفاصل می توانند دردناک، متورم شوند و سخت حرکت کنند. آرتروز می تواند هر مفصل را تحت تأثیر قرار دهد؛ اما بیشتر اوقات در دست، زانو، باسن، کمر و گردن رخ می دهد. این مشکل ممکن است در هر سنی اتفاق بیفتد؛ اما معمولاً در دهه 50 شروع می شود و بیشتر از آقایان بر زنان تأثیر می گذارد. این بیماری به تدریج شروع می شود و با گذشت زمان بدتر می شود.

 

علائم آرتروز چیست؟

1.درد: در حین حرکت یا بعد از آسیب مفصل ایجاد می شود.

2.کاهش انعطاف پذیری مفاصل: در این حالت ممکن است نتوانید مفصل را در دامنه حرکت خود بطور کامل حرکت دهید.

3.تورم: در اثر التهاب بافت نرم اطراف مفصل تورم در ناحیه مفاصل رخ می دهد.

4.سفتی مفصل: هنگام بیدار شدن از خواب یا بعد از اینکه مدت طولانی مفاصل بی حرکت بوده اند، مفاصل سفت و خشک می شوند.

5.گریتینگ: در هنگام حرکت مفصل ها صدای ترک خوردگی و شکستگی ایجاد می شود.  

فرق آرتروز با پوکی استخوان در چیست؟

آرتروز و پوکی استخوان دو عارضه مزمن و بلندمدت هستند که بر استخوان‌ها اثر می‌گذارند. آرتروز سبب بروز ورم، التهاب و درد در مفاصل می‌شود. پوکی استخوان در اثر کاهش توده و تراکم استخوانی ایجاد شده و می‌تواند منجر به شکستگی استخوان شود. آرتروز و پوکی استخوان هر دو آسیب‌های شایعی هستند. با وجود این که احتمال بروز برخی از انواع آرتروز و پوکی استخوان با بالا رفتن سن افزایش می‌یابد، عوامل ژنتیکی و محیطی در بروز آن‌ها مؤثر هستند. همچنین امکان بروز آرتروز و پوکی استخوان به طور همزمان نیز وجود دارد.

عوامل خطرساز پوکی استخوان چیست؟

افزایش سن سابقه ارثی خانوادگی استفاده از داروهای خاص داشتن سابقه ی شکستگی استخوان سابقه ضربه دیدن در اثر زمین خوردن عوامل خطرساز آرتروز اضافه وزن و چاقی فعالیت و تحرک بدنی زیاد که منجر به آسیب مفاصل میشود سابقه ارثی خانوادگی عدم داشتن فعالیت فیزیکی

پوکی استخوان به معنای کم شدن تراکم استخوان است که در پی آن قدرت و استحکام استخوان کم شده و استخوان در معرض آسیب و شکستگی قرار میگیرد، بیماری پوکی استخوان معمولا در ابتدا هیچ علامتی از خود بروز نمی دهد چون بتدریج رشد میکند پوکی استخوان میتواند در هر استخوانی از بدن شکل بگیرد.

علائم پوکی استخوان چیست؟

پوکی استخوان برخلاف بسیاری از بیماری های مزمن به جز در موارد خاص که فرد را با شکستگی روبه رو میکند ،علامتی ندارد. به همین علت است که استئوپروز را بیماری خاموش می نامند. استخوان ستون مهره ها ، استخوان رادیوس و لگن بیشترین مواردی هستند که شکستگی های ناشی از پوکی استخوان در انها رخ میدهد

تشخیص تست سنجش تراکم پوکی استخوان که معمولا در سنین بالا یا در پی یک شکستگی حاد توسط پزشک متخصص تجویز میشود، وانجام این تست برای خانوم هایی که در سن یائسگی به سر میبرند و یا در مواردی که عامل زمینه ای برای پوکی استخوان تشخیص داده شود انجام این تست را برای بیمار تجویز میکنند.و کسانی که هیچ علائمی ندارند بهتر است بعد از سن 60 سالگی هر چهار سال یکبار تست تراکم استخوان را تکرار کنند

 

درمان پوکی استخوان و درد مفاصل

درمان پوکی استخوان چیست؟

جهت کمک به بهبود کاهش تراکم استخوان و جلوگیری از بروز پوکی استخوان، امکان دارد پزشک استفاده از روش‌های زیر را به شخص توصیه کند:
  • داروهای ضد جذب. این نوع داروها سبب کاهش سرعت تجزیه توده استخوانی و کمک به جلوگیری از شکستگی استخوان می‌شود. این داروها شامل بیس فسفونات و تعدیل‌کننده انتخابی گیرنده استروژن (SERMs) می‌باشند.
  • مکمل کلسیم و ویتامین D. این مواد مغذی برای حفظ سلامت استخوان ضروری هستند. عدم مصرف این مواد به اندازه کافی در رژیم غذایی سبب افزایش احتمال بروز پوکی و شکستگی استخوان می‌شود.
  • کاهش مصرف الکل. مصرف زیاد الکل می‌تواند باعث اختلال در تعادل کلسیم و تولید ویتامین D در بدن شده و سبب اختلالات هورمونی شود.
  • داروهای آنابولیک. این داروها سبب افزایش روند تشکیل استخوان شده و به جلوگیری از شکستگی استخوان کمک می‌کنند. داروهای آنابولیک مورد تأیید FDA برای پوکی اسـتخوان شامـل تری پاراتاید و آلبالو پاراتاید می‌باشـند. اخیراً، داروی روموزو زوماب ( romosozumab-aqqg) برای استفاده در زنان مبتلا به پوکی استخوان پس از دوران یائسگی مورد تأیید FDA قرار گرفته است.
  • مصرف سیگار. علاوه بر قطع مصرف سیگار، شخص بایستی از قرار گرفتن در معرض دود سیگار ناشی از مصرف توسط دیگر افراد نیز خودداری کند. درمان قطعی پوکی استخوان

بهترین درمان خانگی پوکی استخوان کدام است؟

– مصرف مکمل ویتامین دی – کنترل کردن میزان اسید معده – پرهیز از نوشیدنی های گازدار و کافئین دار

– ایجاد تغییرات غذایی دررژیم – داشتن فعالیت بدنی مناسب در طول روز – افزایش مصرف منیزیم – مقابله با استرس و اضطراب

  • برای درمان قطعی آرتروز و پوکی استخوان می توانید از داروی گیاهی پوکی استخوان کاژوا که در زیر به آن اشاره میشود استفاده کنید.
درمان قطعی آرتروز و پوکی استخوان  

پکیج دارویی پوکی استخوان کاژوا

خواص داروی پوکی استخوان کاژوا
درمان آرتروز ( ‌ساییدگی مفاصل و تخریب سطح مفصلی )
درمان پوکی استخوان
درمان و ترمیم نکروز
درمان و پیشگیری صدای مفاصل
درمان درد و محدودیت حرکت در مفصل
درمان صدای مفاصل (تق تق زانو‌ و دست و …)
درمان کمر درد و دیسک کمر
درمان زانو‌درد و ورم و التهاب زانو
درمان آرتریت روماتوئید (التهاب مفصلی)
درمان استئوارتیت ( شایع ترین نوع آرتریت ) التهاب مفصلی
درمان شکستگی استخوان و تسریع در جوش خوردگی‌ استخوان ها✅
درمان و موثر در کنترل دیسک کمر و گردن 🟪
عالی ترین منبع گلوکزامین و سولفات کندورایتین 🟪
برترین جای گذاری برای قرص های آمریکایی 🟪
موثر و مفید برای رماتیسم مفصلی به علت ماده ی موثره ی ضد التهابی قوی 🟪
داروی غضروف ساز قوی

درمان گیاهی پوکی استخوان

برای خرید و مشاوره در مورد داروی گیاهی پوکی استخوان و آرتروز کاژوا با شماره ۰۹۳۰۰۶۶۰۳۸۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه در این نوشته می خوانید:

سبد خرید
فروشگاه